amandaisabella

Alla inlägg den 4 augusti 2012

Av Amanda Isabella - 4 augusti 2012 23:47

Det hann jag inte idag men kan skriva
Tjocktröja från hollister grå och vit
Shorts från hm vita :)

Av Amanda Isabella - 4 augusti 2012 23:44

Hur har ni fått reda på min instagram??:) det är bara roligt med mer följare men jag vet ju inte vem ni är? Innan ni addar mig så skriv lite om er själva! Tack på förhand.
Jag har lust att svara på frågor men inga kommentarer har fått det en gång! På skajp mobba inte mitt sätt att skriva skajp :P men iaf jag måste säga en sak! Jag har haft många bloggar förrut och bytt ofta! Jag känner mig mer hemma vi här på bloggplatsen vi hänger ihop och läser varandras bloggar!
Dom som inte har bloggplatsen är säkert också jätte snälla, bloggplatsen är mysigare än andra ställen!

Ja, att blogga är världens bästa önska att jag kunde göra fler videos! Men men vi får se! Nu är det dags att kommentera! Vad tycker ni är den bästa hemsidan varför och skriv din blogg så länkar jag den här i bloggen:)

En sak till jag ska börja skriva veckans blogg så kommentera!

Av Amanda Isabella - 4 augusti 2012 11:31

Nu ska jag och mina kompisar shoppa :D igår blev man tippas om spel men det var inga roliga spel! Men tack för tipsen ändå:)

Av Amanda Isabella - 4 augusti 2012 00:06

Jag har haft en bra dag! Jag har inte gjort något speciellt men, ja jag har bara känt mig glad! Här kommer bilder

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hej jag är en tjej på 13 år snart 14, jag älskar att dansa och rita, denna uppdateras inte så ofta så ni får stå ut med denna

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards